Према Oдлуци о производњи, дистрибуцији и снабдевању топлотном енергијом из Топлификационог система Града Новог Сада („Службени лист Града Новог Сада“, бр. 45/2017, 27/2019 и 59/2019), грејна сезона 2020/2021. године  у Новом Саду почиње данас, 1. октобра 2020. године и Јавно комунално предузеће „Новосадска топлана“ Нови Сад, у складу са спољашњим условима и режимом рада, започиње редовну испоруку топлотне енергије за грејање.

Током грејне сезоне корисници могу поднети рекламације Корисничком центру на квалитет испоруке топлотне енергије за грејање и припрему топле потрошне воде позивањем бројева 423-712, 420-853 и 0800-100-021, сваког дана од 6 до 22 часа, или доћи лично у просторије Корисничког центра у Улици Владимира Николића број 1, радним данима од 7 до 20 часова и суботом од 7 до 15 часова.

На почетку грејне сезоне, корисници треба да обрате пажњу на исправност и функционалност кућних инсталација, те да се у случају цурења на истим обрате Новосадској топлани на број телефона 4881-105, који им је због хитности интервенције на располагању 24 сата и искључиво служи за ту врсту пријаве.

 

Центар за односе с јавношћу

Leave a Reply