ЈКП „Новосадска топлана“, након успешно завршених топлих проба, почела је грејну сезону у недељу, 11. октобра 2015. године, пошто су се према Oдлуци о снабдевању топлотном енергијом из Топлификационог система Града Новог Сада стекли услови за почетак грејне сезоне.

Због сложености техничког система за производњу и дистрибуцију топлотне енергије, техничкије немогуће да сви објекти у исто време добију адекватно грејање, те апелујемо на кориснике да не упућују рекламације на квалитет грејања у периоду стабилизације техничког система.

На почетку грејне сезоне, корисници треба да обрате пажњу на исправност и функционалност кућних инсталација, те да се у случају цурења на кућним инсталацијама обрате Новосадској топлани на број телефона 4881-105, који им је због хитности интервенције на располагању 24 сата и искључиво служи за ту врсту пријаве.

За све информације корисници се могу обратити  бесплатним позивом на број телефона 0800-100-021 или позивањем бројева 423-712 и 420-853 Одсека за односе с потрошачима, радним данима од 7 до 20 часова и суботом од 8 до 13 часова.

Рекламације на квалитет испоруке топлотне енергије могу се пријавити и Служби рекламација на бројеве телефона  4881-104 и 4881-106, сваки дан од 6 до 22 часа.

 

С поштовањем,

Центар за односе с јавношћу

Leave a Reply