У складу са епидемиолошком ситуацијом и у циљу спречавања ширења вируса COVID-19, апелујемо на кориснике услуга да се за сва питања и рекламације Новосадској топлани обраћају телефонским или путем мејла. Молимо кориснике услуга да лично долазе у Новосадску топлану само у случајевима изузетне хитноси и важности како бисмо непосредне контакте свели на најмању могућу меру, за добробит сваког појединца и целе зајeденице.

Важно је напоменути да је посета Корисничком центру могућа уз обавезно коришћење заштитних маски, мерење телесне температуре на улазу у просторије, као и стриктно спровођење мерa физичке дистанце и броја корисника у просторијама. Врата Корисничког центра за кориснике су отворена радним данима од 7,00 до 20,00 часова и суботом од 7,00 до 15,00 часова, док је за пријем поште отворен шалтер Писарнице Предузећа, радним данима од 7,00 до 15,00 часова, такође уз спровођење препоручених мера заштите.

За све информације, као и пријаву рекламација на квалитет услуге, корисницима су отворени бројеви телефона 423-712, 420-853 и број 0800-100-021, сваког дана од 6 до 22 часа. У случају цурења на кућној инсталацији, због хитности интервенције и доступности телефона корисницима 24 сата, потребно је позвати на број телефона 4881-105, који је на располагању искључиво за ту врсту пријаве. Корисници могу да нам се обрате и путем мејл адресе osj@nstoplana.rs .

 

Центар  за односе с јавношћу

Leave a Reply