Поштовани,

Новосадска топлана подсећа кориснике да могу упутити рекламације на квалитет услуге, такође и добити све информације у вези с радом Предузећа, бесплатним позивом на број телефона 0800-100-021, као и позивањем бројева 423-712 и 420-853 Одсека за односе с потрошачима, или доћи лично у просторије Одсека на првом спрату Јавног предузећа „Спортски и пословни центар Војводина“, Сутјеска 2, радним данима  од 7.30  до 15.30 часова.

Рекламације на квалитет испоруке топлотне енергије могу се пријавити и Служби рекламација радним данима од 15.30 до 22.00 часа на бројеве телефона 4881-104 и 4881-106, као и викендом од 7.00 до 22.00 часа.

У случају цурења на кућној инсталацији, због хитности интервенције и доступности телефона грађанима 24 сата, потребно је позвати на број телефона 4881-105, који је на располагању искључиво за ту врсту пријаве.

Новосадска топлана благовремено обавештава своје кориснике, који су доставили неопходне податке за слање сервисних информација путем SMS-а, о прекидима у испоруци топлотне енергије. Такође, овим путем се обавештавају корисници и о узроку прекида грејања и испоруке топле воде, као и о почетку и предвиђеном завршетку радова на санирању квара. Обавештење путем SMS-а је бесплатно, а корисници се могу пријавити за ову услугу тако што ће попунити формулар са подацима на сајту Новосадске топлане на адреси  0800-100-021

С поштовањем,
Центар за односе с јавношћу

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *