Према Oдлуци о производњи, дистрибуцији и снабдевању топлотном енергијом из Топлификационог система Града Новог Сада, стекли су се услови за почетак грејне сезоне, те је Новосадска топлана, након успешно завршених топлих проба, отпочела грејну сезону 2017/2018. године данас, 9. октобра 2017. године.

Током грејне сезоне корисници могу поднети рекламације Корисничком центру на квалитет испоруке топлотне енергије за грејање и припрему топле потрошне воде, позивом на бесплатни број 0800-100-021 и позивањем бројева 423-712 и 420-853, или доћи лично у просторије Корисничког центра у Улици Владимира Николића број 1, радним данима од 7 до 20 часова и суботом од 7 до 15 часова. Након радног времена Корисничког центра, рекламације на квалитет испоруке топлотне енергије могу се поднети Служби рекламација на бројеве телефона 4881-104 и 4881-106.

 

Центар за односе с јавношћу

Leave a Reply