Према Oдлуци о производњи, дистрибуцији и снабдевању топлотном енергијом из Топлификационог система Града Новог Сада („Службени лист Града Новог Сада“, бр. 45/2017 и 27/2019), грејна сезона 2019/2020. године је почела данас, 1. октобра 2019. године и Јавно комунално предузеће „Новосадска топлана“ Нови Сад је, у складу са спољашњим условима и режимом рада, започело редовну испоруку топлотне енергије за грејање.

Током грејне сезоне корисници могу поднети рекламације Корисничком центру на квалитет испоруке топлотне енергије за грејање и припрему топле потрошне воде позивањем бројева 423-712, 420-853 и 0800-100-021, сваког дана од 6 до 22 часа, или доћи лично у просторије Корисничког центра у Улици Владимира Николића број 1, радним данима од 7 до 21 час и викендом, суботом и недељом, од 8 до 16 часова.

 

На почетку грејне сезоне, корисници треба да обрате пажњу на исправност и функционалност кућних инсталација, те да се у случају цурења на истим обрате Новосадској топлани на број телефона 4881-105, који им је због хитности интервенције на располагању 24 сата и искључиво служи за ту врсту пријаве.

 

    Центар за односе с јавношћу

Leave a Reply