У вези са укинутим ванредним стањем у Републици Србији, Јавно комунално предузеће „Новосадска топлана“ Нови Сад, од понедељка, 11. маја 2020. године, отвара просторије Корисничког центра за пријем корисника у Улици Владимира Николића број 1.

У циљу очувања постигнутих резултата као и даљег спречавања ширења вируса COVID-19, Новосадска топлана наставиће са стриктним спровођењем свих препоручених мера. С тим у вези, посета Корисничком центру биће могућа уз обавезно коришћење заштитних маски и рукавица. Такође ће се стриктно поштовати мера физичке дистанце, број корисника у просторијама биће ограничен, док ће евентуални ред за пријем бити формиран на отвореном, испред Корисничког центра, уз обавезно поштовање физичке дистанце од 2 метра.
За пријем поште и даље остаје отворен шалтер Писарнице Предузећа, радном данима од 7,00 до 15,00 часова, без могућности уласка у просторије и уз спровођење препоручених мера заштите.

Молимо кориснике услуга, посебно уколико имају било какве симптоме респираторне инфекције, да се за сва питања и рекламације Предузећу и даље обраћају телефонским или путем мејла, како бисмо сваку могућност ширења вируса непосредним контактом свели на минимум.

За све информације, као и пријаву рекламација на квалитет услуге, корисницима су отворени бројеви телефона 423-712, 420-853 и број 0800-100-021, сваког дана од 6 до 22 часа. У случају цурења на кућној инсталацији, због хитности интервенције и доступности телефона корисницима 24 сата, потребно је позвати на број телефона 4881-105, који је на располагању искључиво за ту врсту пријаве. Корисници могу да нам се обрате и путем мејл адресе osj@nstoplana.rs .

 

Центар  за односе с јавношћу

Leave a Reply