У циљу унапређења квалитета комуникације са корисницима услуга и примене мера превениције преношења вируса COVID-19 непосредним контактом, од данас, 14. децембра 2020. године, са радом почиње нови СМС сервис Новосадске топлане за пријаву рекламација на квалитет услуга. 

Корисницима се отвара нова могућност да на бројеве телефона 064/8181580 и 064/8181581 сваког дана од 6 до 22 часа, путем СМС поруке пријаве рекламацију на квалитет испоруке топлотне енергије за грејање и припрему топле потрошне воде. У СМС поруци је потребно навести име и презиме, тачну адресу, спрат и број стана на који се рекламација односи, као и кратак опис рекламације, а све у циљу што ефикаснијег решавања пријављеног проблема.

Наведени бројеви телефона служиће ИСКЉУЧИВО за пријаву рекламација путем СМС поруке и апелујемо на кориснике услуга да поменуте бројеве не користе у друге сврхе.

Подсећамо да су, за сва питања и рекламације на квалитет услуге, корисницима на располагању и бројеви телефона 423-712, 420-853 као и могућност позивања броја 0800-100-021 сваког дана од 6 до 22 часа. Корисници могу да нам се обрате и путем мејл адресе osj@nstoplana.rs . У случају цурења на кућној инсталацији, због хитности интервенције и доступности телефона корисницима 24 сата, потребно је позвати на број телефона 4881-105, који је на располагању искључиво за ту врсту пријаве.

С обзиром на епидемиолошку ситуацију молимо кориснике услуга да се за сва питања и рекламације Предузећу обраћају телефонским или путем мејла, како бисмо могућност преношења вируса свели на минимум. Уколико корисници имају преку потребу да дођу лично, подсећамо да су просторије Корисничког центра, у Улици Владимира Николића број 1, отворене радним данима од 7 до 20 часова и суботом од 7 до 15 часова, уз стриктно спровођење свих мера превенције ширења вируса. За предају докумената шалтер Писарнице отворен је радним данима од 7 до 15 часова.

Центар за односе с јавношћу

Leave a Reply