Одсек за односе с потрошачима и Одсек за наплату потраживања Јавног комуналног предузећа „Новосадска топлана“ Нови Сад, који су се налазили у просторијама на првом спрату Јавног предузећа „Спортски и пословни центар Војводина“, у Сутјеској улици број 2, од среде, 13. јула 2016. године, ће се налазити на новој адреси, у Улици Владимира Николића број 1.

Потрошачи се могу обратити Одсеку за односе с потрошачима ради добијања свих информација у вези са радом Јавног комуналног предузећа „Новосадска топлана“ Нови Сад, поднети рекламације на квалитет испоруке топлотне енергије за грејање и припрему топле потрошне воде као и поднети захтев за пражњење унутрашњих инсталација ради извођења радова на њима, лично у просторијама Одсека радним данима од 7.30 до 15.00 часова, субота и недеља су нерадни дани.
Бројеви телефона Одсека за односе с потрошачима су 0800-100-021 (бесплатан позив), 420-853 и 423-712.

Након 15.00 часова, као и викендом, рекламације на квалитет испоруке топлотне енергије се могу пријавити Служби рекламација на бројеве телефона 4881-104 и 4881-106. У случају цурења на кућној инсталацији, због хитности интервенције и доступности телефона грађанима 24 сата, потребно је позвати број телефона 4881-105, који је на располагању искључиво за ту врсту пријаве.

Такође, информације о висини дуга по редовним и утуженим потраживањима, као и могућностима измирења дуга по репрограму, копије рачуна и аналитичке картице могу се добити у Одсеку за наплату потраживања, на новој адреси, у улици Владимира Николића 1, сваког радног дана од 7.30 до 15.00 часова.
Бројеви телефона Одсека за наплату потраживања су: 4881-351; 4881-352; 4881-353; 4881-354.

Центар за односе с јавношћу

Leave a Reply