<п style=„text-алигн: justify“> <п style=„text-алигн: justify“> Према важећој Одлуци о снабдевању топлотном енергијом из Топлификационог система Града Новог Сада стекли су се услови за почетак грејне сезоне, те је Новосадска топлана, након успешно завршених топлих проба, отпочела грејну сезону данас, 4. октобра 2013. године. Због сложености техничког система ЈКП „Новосадска топлана“, технички је немогуће да сви објекти у исто време добију адекватно грејање, те се моле потрошачи да имају стрпљења и разумевања. Након периода нормализације од десетак дана, у свим зградама прикљученим на Топлификациони систем Града Новог Сада очекује се уједначена и квалитетна испорука топлотне енергије. За све информације корисници услуга Новосадске топлане могу се обратити Одсеку за односе с потрошачима на бројеве телефона: 0800 100 021 (бесплатан позив), 423-712 и 420-853 или лично на првом спрату Спенса у просторијама Одсека, сваког радног дана од 7 до 20 часова и суботом од 8.30 до 13.30 часова. Служба рекламација је доступна до 22 часа радним данима и викендом на бројеве телефона 4881-103, 4881-104 и 4881-106. У случају цурења на унутрашњим инсталацијама, корисници се прво обраћају Топлани на број телефона 4881-105, који је доступан 24 сата радним данима и викендом. Уколико је присутан ваздух у грејним телима, а у топлотним подстаницама постоји централна одзрака обраћају се Топлани, а у супротном предузећу са којим је скупштина станара потписала уговор о одржавању кућних инсталација. <п style=„text-алигн: justify“> <п style=„text-алигн: justify“> С поштовањем, Сектор за односе с јавношћу

Leave a Reply