У вези са новонасталом ситуацијом која се односи на увођење ванредног стања у Републици Србији због COVID-19 вируса, обавештавамо кориснике услуга да су просторије Одсека за односе с потрошачима Новосадске топлане затворене за посете. Апелујемо на кориснике услуга да се за сва питања и рекламације Предузећу обраћају телефонским или путем мејла, како бисмо сви заједно што доследније испоштовали упутсва и препоруке Владе Србије за владање током трајања ванредне ситуације у земљи. Писану пошту корисници могу оставити на шалтеру Писарнице Предузећа, али апелујемо да то чине само у случају изузетне хитности и важности како бисмо сви заједно непосредне контакте свели на најмању могућу меру, за добробит целе заједнице.

За све информације, као и пријаву рекламација на квалитет услуге, корисницима су отворени бројеви телефона 423-712, 420-853 и број 0800-100-021, сваког дана од 6 до 22 часа. У случају цурења на кућној инсталацији, због хитности интервенције и доступности телефона корисницима 24 сата, потребно је позвати на број телефона 4881-105, који је на располагању искључиво за ту врсту пријаве. Корисници могу да нам се обрате и путем мејл адресе osj@nstoplana.rs .

 

Центар  за односе с јавношћу

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *