U vezi sa novonastalom situacijom koja se odnosi na uvođenje vanrednog stanja u Republici Srbiji zbog COVID-19 virusa, obaveštavamo korisnike usluga da su prostorije Odseka za odnose s potrošačima Novosadske toplane zatvorene za posete. Apelujemo na korisnike usluga da se za sva pitanja i reklamacije Preduzeću obraćaju telefonskim ili putem mejla, kako bismo svi zajedno što doslednije ispoštovali uputsva i preporuke Vlade Srbije za vladanje tokom trajanja vanredne situacije u zemlji. Pisanu poštu korisnici mogu ostaviti na šalteru Pisarnice Preduzeća, ali apelujemo da to čine samo u slučaju izuzetne hitnosti i važnosti kako bismo svi zajedno neposredne kontakte sveli na najmanju moguću meru, za dobrobit cele zajednice.

Za sve informacije, kao i prijavu reklamacija na kvalitet usluge, korisnicima su otvoreni brojevi telefona 423-712, 420-853 i broj 0800-100-021, svakog dana od 6 do 22 časa. U slučaju curenja na kućnoj instalaciji, zbog hitnosti intervencije i dostupnosti telefona korisnicima 24 sata, potrebno je pozvati na broj telefona 4881-105, koji je na raspolaganju isključivo za tu vrstu prijave. Korisnici mogu da nam se obrate i putem mejl adrese osj@nstoplana.rs .

 

Centar  za odnose s javnošću