У циљу омогућавања правовремене и директне информације о прекиду у испоруци топлотне енергије за грејање и припрему топле потрошне воде, Новосадска топлана пружа својим корисницима још један вид информисања – информисање путем СМС-а.
Новосадска топлана благовремено обавештава све кориснике, који су доставили неопходне податке за слање сервисних информација путем СМС-а, о прекидима у испоруци топлотне енергије.
Овим путем се обавештавају корисници и о узроку прекида грејања и испоруке топле воде, као и o почетку и предвиђеном завршетку радова на санирању квара. Радови, о којима је реч, односе се на отклањање хаварија на вреловодној мрежи, што је у надлежности Новосадске топлане, и нa интервенцијe на кућним инсталацијама, које су у надлежности предузећа с којим власници станова и пословних простора имају склопљен уговор о одржавању кућних инсталација.
Обавештавање корисника путем СМС-а је бесплатно! Савремену услугу информисања путем СМС-а Новосадска топлана пружа свим својим корисницима који доставе податке о адреси и броју мобилног телефона Kорисничком центру.
СМС сервис
Позивамо Вас да упишете своје податке у постојећи формулар како бисте могли да примате обавештења о прекидима у испоруци топлотне енергије путем СМС-а.
Производња и снабдевање топлотном енергијом на подручју Новог Сада
Поштовање заједнице и корисника, искуство и стручност, жеља за учењем, индивидуални и организациони развој те еколошка одговорност су темељне вредности нашег предузећа.